tirsdag 23. april 2013

Oppdatering

Helgen og mandag unnagjort i en fei... Vi reiste til fjells i helgen og koste oss sammen med svigers, bålbrenning og aking. Det var veldig deilig å komme seg vekk litt hjemmefra.

Nå har jeg endelig fått rotet meg til å ta/ legge ut flere bilder. De ligger under de forskjellige fanene øverst på siden. Flere kommer etterhvert :)

Håper du har hatt en fin helg også. En riktig koselig tirsdag ønskes fra meg.

Klem fra Carina




Far og datter i farta ned slalombakken 



Kosestund ved bålplassen

2 kommentarer:

  1. Hei hei
    Så kjekt at du vil være med på give awayen min.
    Lykke til!

    Har ikke vært innom bloggen din før, men den ser veldig koselig ut, så jeg legger meg til som følger. Ser ut som at du har veldig masse flott i hjemmet deres hvertfall!

    Ønsker deg i samme slengen en flott 17. mai! Du er vel igang med stryking av skjorter til hele flokken, tipper jeg!

    God klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :-)
      Takk for hyggelige kommentarer og for at du la deg til som følger. Jeg er ganske så fersk i gamet og det bærer nok bloggen min preg av vil jeg tro, men jeg lærer stadig vekk noe nytt.

      Klart jeg ville være med på den koselige giveawayen din, så jeg krysser fingrene for at det går min vei.

      Her i huset er det faktisk min kjære som står for stryking av bunadsskjortene. Jeg tar meg av sølvet og div.pynting :-)

      Du får ha en strålende flott 17 mai selv.
      Klemklem fra Carina

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen noen fotspor... Jeg blir såååå glad :)